Opcja Export danych klientów dostępna jest w menu Raporty -> Klasa Wydruku Klient.
Przeznaczenie
Funkcja służy do przygotowania danych klientów/odbiorców w programie mKsiegowa.pl wraz z listą kontaktów oraz notatek w formacie Excel.
Parametry wydruku
Przed wydrukiem możemy ustawić:
- Kontakty - program dodaje do każdego klienta listę przypisanych kontaktów
- Notatki klientów - dla każdego klienta można zapisać do pliku Excel wszystkie notatki zapisane dla danego klienta
- Saldo - można również dodać saldo rozrachunków klienta
Zestawienie zapisane w pliku Excel posiada m.in. następujące informacje:
- nazwa firmy
- NIP
- adresy
- waluta
- konta księgi głównej przypisane do kontrahenta
- cennik sprzedaży przydzielony do kontrahenta
- warunki płatności
- status: aktywny/nieaktywny
- grupa podatkowa
- numer rachunku bankowego
Po ustawieniu wszystkich parametrów kliknij klawisz u góry ekranu.