Statusy klientów

Wprowadzenie

Typowy sposób obsługi tzw. "lejka sprzedaży" polega na przypisywaniu klienta do odpowiedniej kategorii (statusu), z punktu widzenia postępów sprzedaży usług lub produktów dla tego klienta. Wprowadzanie potencjalnych klientów (tzw. prospektów) do kartoteki pozwala śledzić status wszystkich działań z nimi związanych.

Podczas wdrożenia modułu CRM konieczne jest zaplanowanie procesu sprzedaży i określenie statusów, jakie będą używane w tym procesie. Moduł CRM programu mKsiegowa.pl pozwala na konfigurację statusów zgodnie z zaplanowanym procesem, a następnie odpowiednie ustawianie statusów klientom.

Możliwość ustawienia statusów klientów dostępna jest w module Sprzedaż -> Statusy klientów.

Program pełnej księgowości online - statusy klientów

Edycja statusów klientów

Na ekranie możesz:

  • zmienić wybrany status klikając ikonę CRM online - konfiguracja statusów klientów
  • skasować status klikając ikonkę CRM online - kasowanie statusów

Dopisanie nowego statusu

Nowy status można dopisać wypełniając formularz i klikając Dodaj nowy.