Wprowadzenie
Typowy sposób obsługi tzw. "lejka sprzedaży" polega na przypisywaniu klienta do odpowiedniej kategorii (statusu), z punktu widzenia postępów sprzedaży usług lub produktów dla tego klienta. Wprowadzanie potencjalnych klientów (tzw. prospektów) do kartoteki pozwala śledzić status wszystkich działań z nimi związanych.
Podczas wdrożenia modułu CRM konieczne jest zaplanowanie procesu sprzedaży i określenie statusów, jakie będą używane w tym procesie. Moduł CRM programu mKsiegowa.pl pozwala na konfigurację statusów zgodnie z zaplanowanym procesem, a następnie odpowiednie ustawianie statusów klientom.
Możliwość ustawienia statusów klientów dostępna jest w module Sprzedaż -> Statusy klientów.
Edycja statusów klientów
Na ekranie możesz:
- zmienić wybrany status klikając ikonę
- skasować status klikając ikonkę
Dopisanie nowego statusu
Nowy status można dopisać wypełniając formularz i klikając Dodaj nowy.