Wprowadzenie
Jedną z podstawowych funkcjonalności CRM jest możliwość zapisywania informacji i zdarzeń dotyczących klientów. Możliwość zapisywania notatek na temat klientów dostępna jest w module Sprzedaż -> Notatki klientów programu mKsiegowa.pl.
Dodawanie notatek jako podstawowa funkcja CRM
Dowolne notatki na temat klientów można dodawać wpisując tekst. Notatka zostaje dodana do informacji na temat wybranego klienta po kliknięciu klawisza Dodaj nową notatkę. Notatki widoczne są dla wszystkich użytkowników programu.
Notatki można też podglądać w zakładce Notatki kartoteki klientów.
Informacje dostępne w notatkach
Oprócz możliwości zapisywania informacji na temat klientów program chronologicznie zapisuje następujące informacje:
- informacje o fakturach i zamówieniach (fakturach pro-forma) wysłanych do klientów
- informacje o zmianach w kartotece klientów
- informacje o emailach wysłanych do klientów z ekranu Przegląd klientów