mKsiegowa w pytaniach
Zapraszamy do zapoznania się z często zadawanymi pytaniami, związanymi z naszą ofertą:
Jak rozpocząć pracę w programie mksiegowa?
pokaż odpowiedźukryj
Aby rozpocząć pracę z programem mksiegowa.pl, należy
zarejestrować kontoW następnym kroku zalecamy aby skorzystać z instrukcji dostępnych w zakładce
Szybki start
Czy rejestracja konta związana jest z opłatami?
pokaż odpowiedźukryj
Rejestracja konta w systemie mksiegowa nie wiąże się z opłatami. Pierwszy miesiąc (licząc od daty rejestracji) jest miesiącem darmowym.
Jeśli podczas okresu testowego program nie przypadnie do gustu, można zrezygnować z użytkowania bez żadnych konsekwencji a konto zostanie usunięte.
Co otrzymuję w ramach abonamentu?
pokaż odpowiedźukryj
Abonamenty mogą być dostosowane do Twoich potrzeb. Standardowo, w ramach abonamentu otrzymujesz:
- Dostęp do systemu finansowo-księgowego (zgodnego z Ustawą o Rachunkowości) klasy ERP 24/7 z każdego miejsca na świecie
- Szybki interfejs użytkownika (prawdopodobnie najszybszy na rynku) oraz możliwość wyboru spośród wielu "skórek"
- Przechowywanie oraz codzienny back-up danych na zdalnych serwerach z zapewnieniem najwyższego poziomu bezpieczeństwa
- Dostęp do obszernej dokumentacji oraz ebooków
- Wsparcie techniczne mailowe lub telefoniczne (opcjonalne)
- Bezpłatne aktualizacje oprogramowania
- Dostęp do zautomatyzowanych funkcjonalności takich jak: import faktur sprzedaży oraz zakupu, import transakcji bankowych, itd
- I wiele innych...
Mam problem z zalogowaniem się do programu.
pokaż odpowiedźukryj
Jeżeli masz problem z zalogowaniem się do programu sprawdź:
- Czy używasz linku do programu, który otrzymałeś w email potwierdzającym rejestrację? Uwaga: każdy zarejestrowany użytkownik systemu mKsiegowa posiada swój indywidualny adres email. Można również skorzystać z formularza logowania na stronie https://mksiegowa.pl.
- Czy wpisujesz prawidłową nazwę użytkownika? Nazwę użytkownika również otrzymałeś w email potwierdzającym rejestrację. Uwaga: alternatywnie jako nazwę użytkownika możesz podać adres email, który użyłeś do rejestracji w systemie mKsiegowa.pl.
- Czy wpisujesz prawidłowe hasło? Jeżeli nie pamiętasz hasła, skorzystaj z linku Reset hasła na ekranie logowania. Uwaga: przy odzyskiwaniu hasła musisz podać adres email, który użyłeś podczas rejestracji w systemie mKsiegowa.pl.
Czy korzystanie z usługi mKsięgowa wiąże się z dodatkowymi opłatami poza miesięcznym abonamentem?
pokaż odpowiedźukryj
W momencie rejestracji konta w systemie, widoczna jest kwota abonamentu.
Nie ma poza tą kwotą dodatkowych opłat chyba, że zakres usług zostanie zwiększony na życzenie uprawnionego użytkownika.
Czy mKsięgowa prowadzi usługi biura rachunkowego?
pokaż odpowiedźukryj
Jesteśmy operatorem oprogramowania księgowego.
Nie zajmujemy się usługą prowadzenia księgowości.Z naszego programu korzysta wiele doświadczonych i profesjonalnych biur rachunkowych, dlatego gdybyś chciał rozpocząć współpracę z jednym z nich, zapraszamy do zapoznania się z listą
dostępną pod tym linkiem
W jaki sposób mogę wykonać import danych do programu?
pokaż odpowiedźukryj
Import danych do programu można wykonać za pomocą:
- nakładki iMacros do typowych przeglądarek internetowych
- odpowiednio przygotowanego pliku w formacie CSV (faktury sprzedaży, faktury zakupu, pozycje dziennika itp)
- narzędzia webserwis do integracji ze sklepem internetowym
- plików CSV lub MT940 w przypadku importu wyciągów bankowych
Istnieje również możliwość importu Bilansu otwarcia. O szczegółach przeczytasz
tutaj
Więcej informacji na temat importu danych, można znaleźć
w tym miejscu
Potrzebuję dodatkowe funkcje, których program nie posiada
pokaż odpowiedźukryj
Jesteśmy otwarci na sugestie klientów.
Jeśli potrzebujesz dodatkowej funkcjonalności przeznaczonej specjalnie dla Twojej firmy -
skontaktuj się z nami!
Po analizie przedstawionego zagadnienia, postaramy się przedstawić Ci najlepszą ofertę i przybliżony termin realizacji.
W jaki sposób mogę wypowiedzieć usługę?
pokaż odpowiedźukryj
Jeśli chcesz zakończyć korzystanie z naszego programu, wystarczy że poinformujesz nas o tym poprzez krótką wiadomość wysłaną bezpośrednio z programu poprzez ikonkę "kontakt", lub za pomocą wiadomości email na adres biuro@mksiegowa.pl. Brak opłaty za bieżący okres rozliczeniowy jest jednoznaczny z zakończeniem umowy.
W jaki sposób mogę wykonać eksport danych mojej firmy po zakończeniu współpracy?
pokaż odpowiedźukryj
Po zakończeniu współpracy, zapewnimy Ci bezpłatny dostęp do Twoich danych przez okres trzech miesięcy. W tym czasie będziesz mógł pobrać wszystkie dane z wykorzystaniem dostępnych raportów.
Czy konto jest usuwane po wypowiedzeniu umowy?
pokaż odpowiedźukryj
Po zakończeniu współpracy, umożliwiamy dostęp do danych przez okres trzech miesięcy.
Po tym czasie w związku z ustawą RODO, wszystkie dane zostaną usunięte i nie będzie możliwości ponownego ich odtworzenia. Szczegółowy opis wszystkich dostępnych raportów
dostępny jest w tym miejscu
Przez jaki okres mam wgląd w dane firmy po wypowiedzeniu umowy?
pokaż odpowiedźukryj
Po zakończeniu użytkowania naszego programu, udostępniamy trzy miesięczny, bezpłatny okres, w czasie którego istnieje możliwość pobrania wszystkich danych.
Czy dane mojej firmy są bezpieczne?
pokaż odpowiedźukryj
Dokładamy wszelkich starań aby bezpieczeństwo Twoich danych było na najwyższym poziomie. Oto najważniejsze elementy:
- wysokiej klasy bezawaryjne serwery
- rozbudowany system wykonywania automatycznych kopii danych
- wykorzystywanie certyfikatów SSL
- zabezpieczenia typu firewall, oraz programy antywirusowe
Więcej na temat bezpieczeństwa można przeczytać
w tym miejscu
Co się stanie jeśli nie opłacę faktury proforma?
pokaż odpowiedźukryj
Terminowe regulowanie należności jest niezbędne do utrzymania aktywnego konta. Jeśli faktura proforma nie zostanie opłacona w określonym terminie, przesyłamy przypomnienie o wygaśnięciu abonamentu. Brak płatności może skutkować ograniczeniem dostępu do konta. Po opłaceniu zaległych faktur proforma, dostęp do konta zostanie ponownie przywrócony, jednak nie później niż 6 miesięcy, kiedy to dane firmy mogą zostać usunięte. O wszystkich zmianach związanych z dostępami do konta, informujemy na bieżąco za pomocą email.
Kto ma wgląd w dane na moim koncie?
pokaż odpowiedźukryj
Wgląd do informacji zapisanych na koncie użytkownika posiadają zarejestrowani użytkownicy oraz administrator systemu mksiegowa.
Czy mogę księgować dokumenty we wcześniejszych latach?/Czy abonament związany jest z okresami księgowania?/Czy jeśli wykupię abonament teraz, to czy będę mógł zaksięgować dokumenty z poprzednich lat?
pokaż odpowiedźukryj
Jest możliwość zaksięgowania dokumentów w dowolnym okresie. Opłata jest ponoszona za utrzymanie dostępu do konta, nie okres dekretacji.
Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytania? Sprawdź nasze pozostałe FAQ