W programie programu księgowości internetowej mKsiegowa.pl można skonfigurować dostęp do skrzynki email w celu odbierania emaili przesyłanych z dokumentami zakupu.
Sposób działania
- Na potrzeby tej funkcjonalności zalecamy założyć osobne konto pocztowe, np. na darmowym serwerze. Sprawdź w wybranym serwisie pocztowym parametry odbierania poczty za pomocą protokołu imap:
- nazwa serwera (np. imap.poczta.com)
- numer portu (najczęściej 143)
- nazwa użytkownika (najczęściej jest to adres email)
- hasło (ustawione dla podanego adresu email)
- W module Ustawienia wejdź do Ustawienia skrzynki mbox użytkownika. Program wyświetla wiersz dla każdego użytkownika programu.
- Kliknij ikonę dla wybranego użytkownika.
- Wprowadź parametry skrzynki i kliknij Aktualizuj.
Uwagi:
- w polu Opcje wpisz parametr novalidate-cert
- program mKsiegowa.pl nie pozwala skonfigurować skrzynki pocztowej działającej z połączeniem SSL
Skorzystaj następnie z Faktury VAT przesłane na mbox w module Zakupy.