Gwarancja Jakości
Operator programu księgowego mKsiegowa.pl, firma EUROsaas, ma świadomość zobowiązań wobec użytkowników programu. Bardzo poważnie traktujemy zobowiązania utrzymania i systematycznego poprawiania poziomu jakości usług poprzez stały cykl obejmujący:
- przygotowanie wysokiej jakości oprogramowania,
- monitorowanie świadczenia usługi,
- raportowanie,
- przeglądanie osiąganych wyników.
Dokładamy wszelkich starań, aby wyeliminować ewentualne problemy mogące pojawiać się w związku z korzystaniem z oprogramowania.
3. Czas reakcji
1. Utrzymanie jakości
Podejmujemy szereg wysiłków mających zapewnić wysoką jakość usługi:
- korzystamy z najlepszych hostingów w doskonale wyposażonych serwerowniach i zdublowanym dostępem serwerów do internetu; zarządzanie hostingiem objęte jest Certyfikatem Systemu Zarządzania Jakością zgodnego z PN-EN ISO 9001-2008,
-
utrzymujemy bardzo ostry reżim testowania każdej nowej wersji, który składa się z następujących elementów:
- rozdzielenie programowania od testowania (zasada maker/checker),
- utrzymywania oddzielnych platform rozwoju oprogramowania, testowania oraz produkcyjnych,
- zarządzanie zmianą wspomagane specjalistycznym systemem rejestrującym wszystkie zauważone niedoskonałości i poprawki,
- automatyzacja niektórych prac testowych,
- zarządzanie kodem źródłowym,
- planowanie testów modułowych, integracyjnych i akceptacyjnych przed każdym wydaniem nowej wersji,
- dostępność serwisu jest monitorowana przez 24h na dobę; monitorowanie działania oprogramowania ma na celu zapewnienie natychmiastowej reakcji administratora na niepożądane zmiany oraz usunięcie Awarii zanim zostanie ona zgłoszona przez Klienta.
2. Zgłoszenie Problemu
Mamy świadomość, że w przypadku pojawienia się problemu szybkie jego usunięcie zależy od właściwie ustawionego procesu. Zgłoszenie każdego problemu powinno zawierać co najmniej:
- imię i nazwisko oraz dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
- czas powzięcia wiadomości o problemie,
- nazwę instancji programu której dotyczy zgłoszenie,
- nazwę funkcji menu, w której został zauważony problem,
- opis problemu zawierający możliwie dużo szczegółów (np. numer dokumentu, numer konta, itp.).
W przypadku, gdy zgłoszenie problemu będzie niewystarczające, przedstawiciel Operatora zgłosi się w celu zebrania wszystkich niezbędnych informacji. Może to jednak wydłużyć czas rozwiązania problemu.
3. Czas reakcji
EUROsaas zobowiązuje się do niezwłocznego usunięcia zgłoszonego przez użytkownika problemu, niezależnie od tego z jakiego powodu powstanie. Czas reakcji na zgłoszenie, określony w regulaminie, oznacza maksymalny okres czasu, który może upłynąć od momentu zauważenia przez administratora Operatora lub otrzymania zgłoszenia problemu od użytkownika do przedstawienia rozwiązania.
W większości przypadków rzeczywisty czas reakcji nie powinien przekraczać 60 minut w godzinach 9.00 - 16.00.
4. Przerwy techniczne
Pracownicy Operatora informują użytkowników o terminach planowanych przerw technicznych w działaniu oprogramowania, z co najmniej 12 godzinnym wyprzedzeniem. Operator dołoży wszelkich starań aby wszystkie przerwy techniczne miały miejsce w godzinach nocnych: pomiędzy godziną 23 a godziną 6 rano i nie były jednorazowo dłuższe niż 6 godzin.
5. Gwarancja dostępności oprogramowania
Gwarantowany czas dostępności oprogramowania to 99,7 % czasu w roku kalendarzowym. Dopuszczalny czas niedostępności to 24 godziny w roku kalendarzowym.
W przypadku niedotrzymania przez Operatora dostępności oprogramowania Klientowi przysługuje rekompensata w postaci przedłużenia okresu abonamentowego usługi o czas przerwy. Udzielenie rekompensaty, o której mowa powyżej, nie zwalnia Klienta z obowiązku terminowego wnoszenia opłat abonamentowych.
|
Jeżeli macie Państwo pytania dotyczące gwarancji jakości w programie księgowości internetowej mKsiegowa.pl, lub innych zagadnień związanych z programem - nasz zespół specjalistów jest do Państwa dyspozycji. Prosimy o kontakt.
|